- nyttigt.

Stora datasalen.
Har precis varit ute med Kenny och kompisar och varit sådär
jättenyttiga :P haha.
Så klockrent när Kenny vart kastad i snöhögen, han riktigt flög!
Hahaha :D
Tack för trevligt sällskap :D

Just nu precis brevid mig så sitter Ellen och Bom och spelar det
där spelet på Boms telefon, tror det går rätt bra ;)

Dagen började med matte och jag fattade inte ett jävla skit.
Sedan så var det idrott som stod på schemat, och vi skulle egentligen
ha haft innebandy men bytte först till aerobics (stavning?) men det var
lite mycket folk där så vi gick till pingisen istället där vi var sååå aktiva,
HAHAHAHAHA.

Sen var det lunch och efter det så var det samhällskunskap.
Jag blir inte förvånad över en sak om vi säger så.
Sen så drog jag ut med Kenny och nu så har vi rast, sen engelska
och sedan så slutar vi.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kenny Nässlander

haha, så jävla kul xD <3

2010-02-17 @ 15:34:55
URL: http://xFowshow.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0