- överskattad.

Jag dör.
Min höft tar död på mig.
Det är lite bättre nu och jag har lindat så gott det går,
det är ju ett lite svårt ställe att linda på faktiskt.
Jag har det dels för lite stöd och sedan för att det ska
lyckas hålla värmen då det känns som om jag rostar i
höften när det är kallt ute.

Imorgon SKA jag till skolan, oavsett hur ont jag har.
Känns som om jag sviker min Ellen när jag inte är där!
Just nu så har det gått relativt bra att gå, och det spänner
bara lite grann, men det blir väl värre fram emot eftermiddagen.
Det är ju så det brukar bli!
Värst är alltid när jag reser mig ur sängen och när jag ska tillbaka
och lägga mig på kvällen.

På tal om ont så är jag öm i mina fingertoppar!
Först och främst för att jag har klippt av min naglarna, och sedan
även för att jag har spelat gitarr.
Och vet ni en sak till? Jag har fått lånat Kennys gitarr tills vi träffas
nästa gång när vi ska öva :D
Det går rätt bra nu när man inte har naglar och när man har kommit
igång lite, har till och med lärt mig ackorden utantill (nästan i alla fall,
jag behöver inte titta hela tiden utan kommer på det själv).
Har även hittat häftet från 9an och det fanns lite lätta saker man kan
göra där, och dessa har jag tränat på nu för att försöka bli lite snabbare
i bytena.
Kenny kommer bli såå chockad när han ser mina skills sen ;)
Haha, men bara fingrarna slutar ömma så ska jag köra lite till.
"Det kommer med tiden" är det jag alltid får höra av Kenny när jag klagar
på att jag inte kan eller hinner byta, och han har nog rätt men jag vill
ju att det ska sitta direkt ju! Jag som annars är så snabb på att lära mig
och så nedrans envis!
Jaja, det kommer nog att funka ska ni se :) Hihi.

Snart är det alla hjärtansdag,
och jag HATAR den dagen, den är så överskattad.
Jag tror aldrig jag har haft en "bra" alla hjärtansdag.
Hm, jaja man kan ju inte få allt här i livet ;)
Idag är det även bara 2 månader och 10 fjuttiga dagar kvar tills jag
fyller år!
Ujuj, det känns inte bra tycker jag.
Men man kan ju hoppas på den saken jag önskar mig i alla fall :D
Då skulle jag bli så gladgladglad! :D

Skriver lite senare om jag tar mig tillbaka hit vill säga ;)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie (Gullan)

Men Evelina, du får gå till doktorn med din höft

2010-02-11 @ 12:01:25
Postat av: Kenny Nässlander

Lätt att du fick låna min gitarr :)<3

2010-02-11 @ 20:35:26
URL: http://xFowshow.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0