- på havets vågadevågade våg.

Det tog inte lång tid innan jag är här igen :P
Nu sitter jag här med en liten Noah brevid mig.
Mamma har dragit iväg på möte så nu har jag och lilla
Noisen lite disco här ;) vi sitter och lyssnar på hans favoritmusik,
alltså "en kulen natt" och han skrattar så att han dör :D
Sedan så har vi även lyssnat på lite disney!

Jag har drömt världens knäppaste dröm inatt.
Den är så jävla sjuk att jag inte ens kan skriva den här :P
Haha, kan i alla fall säga att den handlade om ett spökhus,
och sedan ett dop ;)

Snart är det dags för lite frulle.
Jag ska nog äta lite snabbt innan Noah ska äta vid 11.
Han har nämligen börjat med havrevälling nu, han är så stor
min lilla groda!
Så det blir väl en liten mysig frukost för bara han och mig :D
Efter det så blir det lite blöj och kläd-byte och sedan lite mys på
sängen :D


MIN LILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0