- panik panik.

Jag har allvarlig panik just nu!
Vaknade försent, och fick PANIK!
Reste mig upp och föll på golvet då höften gav mig
en sån jävla kyss att jag inte kunde gå, jag fick PANIK!
Det gör så jävla ont, och mamma tyckte att jag inte skulle
någonstans alls idag! Ännu mera PANIK!
Jag har just tagit en värktablett och självklart var jag tvungen
att uppdatera er alla här :P haha, låter väl nördigt men datan
står i mitt rum (påväg från köket där tabletten togs).
Jag kan inte sitta ordentligt då det gör så jävla ont, så jag får
typ sitt/ligga här på stolen, ser ut som ett cp men men vad gör
man inte för att uppdatera (A).
Har även dåligt samvete för Ellen, men jag kan inte skicka sms alls
till henne och dessutom vaknade jag ju sent.
Gaaaah, inte min dag alls idag!

Känns som att hela dagen kommer bli förstörd,
helt fuckad och det gillar jag iiiinte.

Jag vill ha nya skor också!
Men känns som att det får vänta till jag blivit rik.
Skriver senare, nu ska jag ta mig in i vardagsrummer och slå på TVn.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0