- riva hela skiten.

Sitter här i lilla datasalen och svanken värker i takt
med den förbannade höften.
Vi är 4 st elever från klassen som är kvar här med
Sven, då resten av klassen har gått på någon musikal.
Men jag, Ellen, Freddie-snutt och August orkade inte :P
Så vi ska fortsätta att ha lektion med Sven nu i ungefär
50 minuter. Sedan ska jag hem och lägga mig på sängen
innan jag kör igång med städningen. Och sedan så blir
det väl till att träffa Kenny då jag känner för att spela lite
gitarr :D

Jag är grymt hungrig igen (trots att vi nyss åt) och sedan
så är jag godissugen (då någon jävlades med mig igår och tjatade om godis),
jag börjar även bli röksugen igen och är extremt trött.
Jösses vad jag klagar, inte bra Evelina!

Nu hamnade snuttplutt här :D
Hihi, han hälsar så gott :D
Vet ni? Vi ska till Romme och riva hela jävla skiten!
Åka lift och bara vara allmänt borta.
Vi ska vara så fulla att vi rullar så att snön yr.
Nejdå skämtåsido, nu tror ni att vi är dumma i huvudet (vilket vi är:P)
Men jaja :D
Denna bild är tagen precis nyss :D
haha, snacka om att snuttplutt blev glad när han fick kramas med
mig :D Hihi, vi är sååååå söta!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Tala för dig själv, snyggo! :)

2010-02-15 @ 18:53:32
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0