- Rolig dag.

Såhär kul har jag haft idag :D
Dock fick jag inte med någon bild när jag spelade
gitarr med Kenny, men tro mig det blir fler gånger så
att bilder kommer ni att få :P HAHAH.
Det gick bättre att spela idag, och Kenny säger att jag
börjar bli duktig :D Dock tror jag inte riktigt på det då jag
hör att det inte låter bra (inte i mina öron i alla fall).
Men men, som Kenny säger, "Det kommer med tiden" ;)


Såhär flummig var min Ellen idag!
Ser ni hur hon beter sig? Så har hon ALDRIG gjort förut!
Haha :D


Vi conversar oss ;)


Sen när jag kom hem så blev det lite bakning :P
Kände för att baka både chokladbollar och någon brownie/kladdkaka,
så körde båda på samma gång :P


Nästan färdig!
Nu ska bara "glasyren" på.


Nu ska denna underbara "glasyr" på själva kakan.


Sådärja! Bara stelning nu som gäller :D


Och sen får vi ju inte glömma dessa :D

Det var rätt gott faktiskt,
trots att jag körde på egna recept :P



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0