- stackars Alex.

Shulululu :D
Denna dagen har ju rullat på galant!
Började med att jag gick fan 30 minuter
tidigare än vad jag brukar göra, och det
tog verkligen tid kan jag ju säga! Jag fick
liksom pulsera fram i meterhög snö! Så
tid tog det verkligen! Men men, väl framme
vid skolan så mötte jag Ellen och Rebecca
vid skåpen. Jag mötte inte Ellen där jag brukar
eftersom att ingen av oss hade lust att stå där
mitt ute i snön och vänta på varandra.
Sedan så hade vi matte och jag och Freddie
skulle ner och hämta pennor som vi glömt,
då passade vi på att tjuvröka bakom snöhögen,
shhhhh, heeemlis.
Sen så drog vi upp till matten igen och satt och
skrattade lite åt Torbjörn som körde en störtskön
pose vid bordet framför, åh den mannen är så rolig!

Efter matten så var det till att jobba med tidningen,
jag har massor att göra, och det mesta ska jobbas
med nu under lovet. Vi ska liksom få ihop två tidningar
och vi har inte ens fått ihop till EN!
Jaja, det löser sig väl hoppas vi! Jag kommer i alla fall
att ha minst 3 sidor när jag är färdig.

Efter tidningsarbetet så var det lunch.
Det var typ biffar och klyftpotatis, hel okej :D
Sedan var det bara att ta sig till duveholmshallen för
idrott. Medans vi väntade på att läraren skulle komma så
tömde jag min väska och mina fickor, och ni kan ju gissa
om bordet blev fullt :P
Sen så hittade jag en nagellack i väskan, så jag målade
3 naglar på Freddie :D hihi, söt han vart!
Sen kom Daiva (som läraren heter) och skulle släppa in
klassen i badhuset. Jag, Sigge och Micke skulle inte vara
med så att vi blev ivägskickade till Mats som sa att vi skulle
köra badminton. Vi hade skitkul när det bara var vi i hallen
och vi dansade loss medans vi skulle hämta sakerna till badmintonen.
Sedan så kom Mats in i hallen och vi körde, jag och Mats var i lag
mot Sigge och Micke, snacka om att vi vann!
Sedan så kom det fler från andra klassen och då körde han slut
på oss! Han puschade och puschade och jag fick spela och spela hela
tiden! Jag var helt slutkörd men kul hade vi i alla fall.
Jag har aldrig blivit så varm på en idrottslektion ever!
Men jag vet ju varför Mats kör så med mig, han tycker inte om
att jag röker :P
Och när vi kom ut från duveholmshallen så hade jag så svårt att
andas, och vet ni vad jag gör då? Jo tänder en cigg, och då skrattade
Sigge och Micke :P hahahah.
Vi ska träffas lite på lovet och överraska Ellen på födelsedagen.

Sen så pulserade jag hemåt,
slutade typ 12.30 idag.
Dom hade i alla fall skottat lite så det tog inte riktigt lika lång
tid hem som det gjorde till skolan.
Nu sitter jag här och har tryckt i mig chokladbollar för kung och
fosterland!

Då får vi se om det blir någon gitarr för min del ikväll,
gaaaah jag kan verkligen inte spela!
Let's dance ikväll också :D

Haha, tycker synd om Alex nu som får läsa detta :P
Förlåt.
Haha, hoppas du inte dör nu bara! Det vill vi verkligen inte!
Hihih :D :*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0