- super sig full och ramlar omkull.

Tjolahoppsan!

Undra hur det kommer sig att jag alltid skriver runt 12 :P
Haha, det är väl något i mitt huvud som säger åt mig att sätta
mig vad datorn då kanske?

Nu är det såhär att jag har varit vaken sen 09.30 men det känns
som om jag aldrig har sovit ens :O
Har hunnit hjälpt mamma fixa en sak på datan, röka, äta frukost,
matat Noah och dansat lite med honom.
Det är sjukt hur fort timmarna går sähär på lovet liksom :P
Haha.

Dessutom har en liten fågel viskat i mitt öra att Ellen är nervös inför
Lördag :D Mohahah.
Det ska hon ju verkligen vara!
Jag kan ju säga så mycket som att hon ska få en ögonbindel hemma hos
henne där vi hämtar upp henne sen kommer ingen säga något förns vi
är framme där  x-et på våran karta finns och där äventyret börjar :D
Hihih, du SKA känna dig nervös min kära!


Denna bild är tagen i typ 7an/8an?

"Hon är min bästa vän,
och hon har allt på känn.
Hon hjälper en i vått och torrt,
och hon springer aldrig bort!

En vän som hon borde alla ha,
då skulle alla må riktigt bra.

Hon är en pingla och hon brukar vingla,
när hon super sig full och ramlar omkull.
Men hon är ändå sig själv så snäll och rar,
vi kommer att leva lyckliga i alla våra dar!"

- Ellen Katarina Nord, du är min andra halva och bästavän!
Jag älskar dig.

/Denna dikt skrev jag till Ellen i typ 8an?
Och då skulle vi läsa upp den för klassen :P
Haha :D
Jag är så gullig!

Nej nu fick jag en liten Findus i knäet :D
Måste väl mysa lite med honom, annars lär han bita mig
i fingrarna.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0