- TACK!

Åh fyfan vad roligt vi haft!
Började med att vi (jag, Freddie, Helena, Bom och Sigge)
möttes hos mig och bokade taxin och fixade det sista.
Sedan så drog vi till Ellen där vi sjöng för henne :P haha,
sen så kom taxin och Ellen fick ögonbindel.
Sen så åkte vi och Ellen skrek när vi kom in på San Marino
(hon hade ju fortfarande bindeln) ;)
Och sen käkade vi, drog hem till mig och drack lite grann,
öppnade presenter som jag köpt till Ellen och sjöng Singstar!
WOHO :D

Kommer uppdate imorgon!
+ massa snygga bilder :P

Fick även träffa Dennis :D
Han kom upp till mig!

Och tack Helena för att du hängde med!
Det var jättekul!

Jaja,
Alla har typ gått för en timma sen,
så nu äre lugnt ;)

Jaja, skriver mer imorgon!



TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL/NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0