- uppe i sveriges land <3

Denna dag har gått mer än fort.
Men har man Sven en hel dag, ja då går det undan minsann :D
Vi har mest tagit det lugnt och fått jobbat på i våran egen takt.
Sven är lätt en sjukt bra lärare.

Och vet ni vad jag fick för kommentar av självaste Freddie- Snutt!?!
Att jag är lik hans mormor :P
HAHHAHAHA, jag trodde jag helt seriöst skulle smälla av!
Mormor liksom? Haha, men det låter väl toppen va? :D

Pappa och alla brorsor är här och de har Selina med sig,
katterna blir galna och hon likaså, så just nu är småbebisarna inne i
Marcus rum :)

Vet ni något mera?
Jag vill göra något kul, ta en bussresa någonstans!?
Som typ en ullaredsresa fast man kanske åker någon annan stans,
fast ullared vore kul det med :D HIHI,
Jag skulle mer än gärna åka upp till Jokkmokk marknaden eller besöka Ishotellet i Jukkasjärvi
/Vinterpalatset i Kiruna.
Jösses vad jag saknar alla där uppe nu när jag skrev om det här, det var en evighet sen jag var där.
Men det ska vi ändra på förstår ni! För att innan sommaren så ska jag ha varit där
uppe, skäms som satan över att jag bara hälsat på morfar en enda gång sen han
begravdes! Usch, det är så illa att jag mår dåligt.
Fy Evelina!!!!!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0