- Vila i frid!

Min lilla prins, lilla skrutten min.
Min älskade lilla hugo!

Som jag skrev igår så märkte jag att något var fel,
och nu för ett tag sen så skulle jag kolla till honom,
och då ligger han mitt i buren med lilla huvudet i matskålen!
Jag fick panik, förstod inte att han var död först, men sen
så tänkte jag att han aldrig ligger still utanför sitt hus annars.

Jag får ännu mer panik när jag inser att han inte andas,
stackars liten dog ensam!!!
Jag grät och grät, usch han hade ju behövt mig där!
Jag gråter fortfarande, lilla stackarn fick klara det ensam!
Tänk om han kände sig övergiven när jag inte var där när
det hände?
Ni får tycka vad ni vill om att jag grina för en liten gerbil,
men han var min, mitt husdjur och jag älskar mina husdjur
väldigt högt!

Vila i frid lilla hjärtat!
Förlåt för att du fick vara helt ensam, men jag visste inte helt.



Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0