- jo vi har så kul.



Jag och lilla tummis hade så roligt när Sven försvann :D


Sen så tyckte Freddie att jag också skulle ha en :D


Och då blev allt mycket roligare :P


HOHO!


:D

Haha, Sven skulle iväg och hämta lite filmer,
men han kom aldrig tillbaka :O
Inte ens när vi hade slutat.
Så under tiden så hade vi såhär roligt.
Och jag skrattade så att jag grät! Freddie med för den delen :P
Och sedan så bytte Freddie namn då Ellen helt spontant säger såhär
när vi skrattade som mest så att det ekade i hela skolan:
- Evelina och Johan nu får ni ge er!
HAHHAHAH, då bröt vi ihop på riktigt.

PUSSVA!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jag vet inte vad jag satt och tänkte på. Han heter ju FREDDIE! :D

2010-02-15 @ 19:38:00
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0