- tidsfördriv.

SISTA SOM....
Du fick en puss av? - Noah.
Sov med dig i samma säng? - Ozzy och kissarna.
Du delade ett riktigt skratt med? - Freddie-snutt.
Du gick på bio med? - Ellen :D
Du höll i handen? - Noah, när vi dansade tango förut :D
Du gick på stan med? - Mig själv?
Delade en pizza med dig? - Familjen.
Du ringde? - Pappa.
Skickade ett sms till dig? - Alex :D
Du kramade? - Noah.


FAMILJ/BOENDE
Bor din mamma och pappa tillsammans? - Nepps det gör dom inte.
Har du några syskon och i så fall vad? - 4st småbröder.
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Det händer men inte så ofta.
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - I en stor lägenhet mitt på stan.
Har du eget rum? - Yessir!
Vilken färg har du på tapeterna? - Typ beige.
Brukar du måla på väggarna? - Nej.
Har du en tv i ditt rum? - Nej.
Stor eller liten säng? - Liiiiiiiten.
Är dina syskon jobbiga - Det händer väl, men älskar dom ändå :)



ÖVRIGA FRÅGOR:
Har du nånsin smugit ut utan lov? - En gång.
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Inte brukar men det har hänt, eller hur Ellen ;)
Längtar du till sommarn igen? - JAA!
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - "Usch vad jag är smal"
Hur svarar du i telefon? - "a allå?" eller "hej det är evelina" beror på vem det är som ringer.
Vill du ha barn? - OM jag vill!!? Jag ska ha massor :D:D:D
Har du gjort något olagligt? - Som?
Vill du så får du gärna berätta vad? - Jätteolaglig har jag varit och rökt innanför gula linjen på skolan ;)
Har du några tatueringar/piercingar? - Piercingar i öronen, näsan och hade i naveln men ska ta om den.
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nej.
Bäddar du ofta sängen? - Händer ;)
Vad gör dig riktigt glad? - Stjärnor!
Går du i kyrkan? - Nope.
Gillar du att sjunga? - Jaa, men det låter förjävligt!
Har du egen dator? - Nej.
Hur mår du idag? - Sådär :/ Har ont är är trött.
Vilken klass går du i? - Mp2
Har du mycket pengar just nu? - Nepps.
Är det jobbigt att svara på frågorna? - Nejdå.
Dricker du alkohol? - Det händer.
Röker du? - Ja det gör jag.
Går du i någon sport? - Ridning?
Spelar du något instrument? - Gitarr på skoj :P
Höger eller vänsterhänt? - Jag är vänsterhänt men gör allt med höger.

FAVORIT...
...Godis - Turkisk peppar, Kexchoklad och lakritsstrong ;)
...Film - A walk to remember, Dirty Dancing, Titanic, Svanprinsessan och Mannen som talar med hästar.
...Låt - Keep on walking (annars soundtracks till filmer).
...Artist - Mika, Ne-yo och Veronica Maggio.
...Plats - Under stjärnorna.
...Mat - Lasagne och kyckling.
...Dryck - Vatten eller pucko :)
...Djur - De flesta! Älskar djur!



Sellepelle och Findusen delar på potatismoset :D


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Haha, inte brukar väl vi kolla genom andras fönster? :D

2010-02-16 @ 20:27:47
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0