- en timma efter.

Hejdär.
Nu är det såhär att det är förjävla kallt ute!
Jag, mamma och Noah har nyss kommit hem
från min pappa då han bjöd oss på mat på sibylla.
Det var riktigt gott men där inne var det kallt som
satan måste jag få säga :O
Vi satt där och skakade så man knappt fick in maten
i munnen :P

Denna dagen har varit lite seg den också.
Jag har inte gjort något på hela dagen mer än att
hjälpt mamma här hemma.
Det var tänkt att jag skulle träffa Kenny men sen skulle
mamma ha så mycket hjälp och min telefon har varit helt
knäpp!

Detta inlägg skulle ha publicerats för typ en timma sen
men jag fastnade helt enkelt i telefonen :P
Haha, typiskt mig att glömma bort sånna här saker :P
Haha, jag är ju bara för knäpp!

Nej nu ska jag slå mig ner framför "A walk to remember"
:D och tro inte nu att jag har glömt min älskade
"Dirty dancing" för den såg jag förut :D
Men som ni vet har jag tre favoritfilmer så man måste ju
varva :D Och jag tröttnar ALDRIG :D


Nattinatti
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0