- alltid jag!

Kikade bara in för att säga godnatt.
Men sen så tyckte jag att ni behöver lite gnäll också,
det har jag varit lite slarvig med nu någon dag :P

Jo det är såhär att en jag skrev med på msn förut bara
skulle hoppa in i duschen och sen komma tillbaka.
Visst tänkte jag och 2 timmar senare var personen inte
tillbaka, så jag tänkte att personen helt enkelt bara hade
glömt eller var tvungen att göra något annat.
Sen så hade jag bestämt med personen att jag skulle ringa
vid 21.00 för att jag hade något att berätta, och nu har jag
ringt konstant sen det klockslaget och det tutar upptaget!
Och då tänker ni ju att jag är dum som inte fattar att personen
pratar i telefonen men det brukar bli så när jag ringer från
våran telefon! Rätt var det är tutar det upptaget fast ingen pratar
någonstans! Jag kan liksom ringa till min egen mobil och det tutar
upptaget! Fattar ni då att man blir frustrerad?!

Och på tal om frustrerad så låser jag snart in katterna i klädkammaren,
för att dom röjer hela huset nu när det börjar bli mörkt, och värst är
väl att dom kommer springandes emot mig i 180 och sedan så hoppar
dom upp på mig här där jag sitter och kloar mig på benen och sen
så rusar dom iväg igen. Och mindre än 2 minuter senare är dom tillbaka
och gör samma sak! Så har dom hållt på nu ett bra tag och lär hålla på
som vanligt till typ 01.00!
Och jag skämtade bara om att jag skulle låsa in dom (för er som inte förstår
min ironi)

Hoppsan,
detta inlägg skulle ha publicerats för typ 2 timmar sen man jag är ju som
jag är och jag glömde helt bort att jag skrev :P
Haha, gick på toa och sen så jävlar :P
HAHAHAHAH, minnet Evelina.. minnet.

jaja, nattinatti.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0