- 1+1=2?

Jaa vad kan man säga mer än att jag skäms över mig själv?
Ni vet ju att jag skrev imorse, sen så hoppade jag direkt in
i duschen och sedan så badade jag Noah.
Efter det så klädde vi på oss ordentligt och la oss i soffan för
att mysa lite innan jag skulle gå.
Jag slumrade till en stund och vaknade vid typ 1!
Fyfan och jag skulle resa mig upp i panik och fick kasta mig tillbaka
då magen värkte värre än värst, jag har aldrig i hela mitt liv haft
så ont i magen förut pga anledningen.
Jag fick panik men mamma tillät mig inte att gå utan sa åt mig att
ta alvedon.

För ett tag sen så fick även Noah träffa sin storasyster (han har 2)
och jösses så roligt det var :D
Lilla charmtrollet är hon minsann!


Noah med storasyster Thindra! :D


Jag med syskonen söt!

Tack för trevligt sällskap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0