- aldrig för många gånger.

Känns lite sjukt att jag skriver såhär dags :O
Jag ber om ursäkt men har inte fått tid till det
förns nu!

Imorse så vaknade jag brevid älskling,
sen så drog jag till pappa.
Strax efter det så drog jag och mamma ner på stan
och sen upp till skokanonen för att spana lite.
Sen så mötte jag upp Alexandra och vi drog till pappa.
Vi hämtade upp en nymatad Noah och sen så drog
vi hem till Alexandra :D
Väl hemma där så pratade vi, fikade, spelade lite spel
och sen så käkade vi våfflor innan jag och Noah skulle hem.
Vi var väl hemma runt 20.16 någonting.
Tack för idag :D

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och käkar chips
och turkisk peppar!
Någon som har en cola på sig? (A)
Hahaha.

Får se vad som står på tur?
Kanske "dirty dancing" eller "Mamma mia the movie"?
hihihihihihi :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0