- älskling?

Sitter här brevid Erica i stora datasalen.
Idag så är det väldigt dött och tomt.
På matten så satte jag mig brevid Erica, utan att tveka ;)
Däru Ellen! :D
Sen så hade vi idrott.. Jag hade inga kläder och Erica skulle inte
vara med så vi tog oss lite i kragen och spelade pingis i alla fall!
Haha, det var ju väldigt aktivt och allt jag sa var "OJ",
och vi slog och sköt och skrattade, inte vidare seriöst i hela 40 minuter :P
Sen så hade vi lunch, och jag tror aldrig att jag och Erica har varit
sådär tysta i matsalen :P
Efter det så blev det cafeterian och nu så sitter vi här.
Ska nog skriva ut litterära texterna nu.
PUSS
ÄLSKLING RING MIG!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

HAHAHAHA! Men imorgon blir det inte tyst i matsalen, för då är ellenpropellen tillbaka. Då blir det inte en lugn stund kan jag säga. Ni kommer att tänka tillbaka på tiden när jag har varit borta och längta, så lugnt och skönt det har varit! He-he-he (elakt skratt)!

2010-01-27 @ 11:31:54
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0