- bebis i magen.

Är det någon som är vaken?
Nu är ju klockan rätt mycket men jag har varit vaken
typ hela natten så att det känns som om det är jättetidigt
för att jag är så sjukt trött!
Gårdagen var trevlig (inte för att det hände så mycket) men men (A)
Hahah, jag är bra knäpp jag!
Mötte upp älsklingen innan jag skulle hämta Noah hos pappa och vet ni?
Jag hade varit sugen på chips hela dagen och tror ni inte min kära köpte
chips till mig? :D Åh jag blev så glad! Tack så mycket hjärtat!
Fast att få pussas med han var nog snäppet bättre (A).
Älskar dig!

Väl hemma med barn och en påse chips så slog jag på en film,
svårt att gissa vilken? Skulle inte tro det va :P
"Dirty Dancing" ofc! :D:D

Fick även ett trevligt samtal från en inte jättenykter Alex.
Haha, blev inte ett speciellt långt samtal men men det var
väl kul ändå. Haha.

Nu så ska jag tömma kattlådan och klä på mig något vettigt.
Visste ni förresten att jag nästan alltid har hängslen på mig?
Det tror man inte eftersom att jag aldrig visar dom (då jag oftast har dom
under tröjan för att hålla tightsen på plats).
Haha, men igår small det! Då fick alla se att jag har ett par hängslen!
Dock behöver jag köpa nya men det får vänta lite :)

Idag fyller även Alexandra hela 18 år!
Så jag får ta och gratulera dig på din födelsedag och hoppas på att
du får en bra dag :D Tänk att nästa år på din födelsedag så har du en
liten bebis på nästan ett år!
Det är inte långt kvar nu vännen :D:D:D:D
Och magen blir bara större och större, snart finns det ingen plats kvar för junior.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0