- bo i klädkammaren.

Har precis käkat lite.
Det blev köttfärssås och snabbmackaroner :)
Haha, men gott var det i alla fall så det kan ju ingen
säga något om!
Då jäklar åker ni på en riktig höger ;)
Fastän jag är vänsterhänt så kan jag lura er, då jag är
bättre på att använda högern ;)

Nu ska jag och mamma byta garderob.
Jag har ju förut haft den som är vid sovrummet som jag
hade förut och hon i klädkammaren.
Men vi har ju bytt rum så att nu har jag ju jättelångt att
gå för att hämta kläder.
Så nu ska mina kläder flytta till klädkammaren.
Dessutom skulle jag behöva rensa lite bland kläderna som
jag har och det skulle behövas köpa en massa!
Någon som har lust att bidra med något plagg? (A)

Nej, nu ska lillebror ha datan.
Skriver senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Taack :) gillade dom där kläderna ^^



Hahah jahaaa men gud jaah så är det :) Har hört mamma berättat lite om dig att hon tyckte du va jätte gullig då när hon träffade dig :D

2010-01-18 @ 20:50:39
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0