- bomb?

Godmorgon.
Sitter här och har så jävla ont i nosen.
Haha, glömde bort att det ömmar lite eftersom att
jag inte har haft i en pärla på länge, och sen så ligger
jag aldrig still när jag sover heller, menmen vill man vara
fin så får man lida pin :D

Här precis brevid mig sitter Noahtoa i sin sitter,
han ska alldeles strax hjälpa mig att städa lite i mitt rum.
Det ser riktigt förjävligt ut efter min möblering och byte av
rum.
Haha, inte direkt ovanligt kanske.

Imorgon är det måndag, vilket betyder att det är skola för
fulla muggar.
Det känns som det är mycket denna vecka fast det egentligen
inte är det.
Jag har tänkt att träffa Liina, Lisa-Puff och förhoppningsvis Alexandra
och jag hade nog hoppats mest på min kära Saam!
Så om någon där ute får för sig att dom vill ses i veckan så tell me :D

Nej time to go.
Skriver mera senare, så håll utkik.
Kanske kommer med en och en annan bild också,
dock inte allför nya då jag inte har någon kamera u know.


För er som inte kunde gissa så spenderades min sömnlösa natt med detta.



PUSS så länge.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Yes, bilderna är tagna ute vid stugan! :D

2010-01-17 @ 11:44:42
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: IDAAA

följa varandra på bloglovin? :o)

2010-01-17 @ 15:41:12
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar:

Jaa, det tycker jag att vi gör! ;D <3

2010-01-17 @ 21:10:36
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0