- det finns ett slut på regnbågen.

Det här blir nog mitt sista inlägg för idag,
om jag nu inte blir sömnlös inatt vill säga :P
Haha.
Sitter här och nörd som jag är så lyssnar jag på det
finfina soundtracket till världens bästa film.
Ni alla där ute tycker nog jag är knäpp som kollar så mycket
på "Dirty Dancing" men jag tycker den är så sjukt bra, och ni
vet väl själva hur det är om man fått något på hjärnan och
det verkligen inte kan försvinna hur mycket man än vill?
Så känner jag i alla fall ang filmen, det är nästan som en
tvångstanke jag har, att jag måste se den hela tiden.
Och man tycker ju att en film inte är bra om man ser den för
många gånger, men denna underbara pärla kan jag se om och
om igen, 7 gånger på raken om det nu är så!
Det är nästan sjukt, jag har ett allvarligt beroende :O

Jag har dessutom på tal om ingenting (som alltid),
kommit på vad jag ska önska mig i 18års present.
- Dirty Dancing (DVD)
- Klädställning + galgar
- Laptop
- Pengar (som ska spenderas i Sthlm med Ellen i sommar)
- Presentkort på H&M

Och ja, det är väl det jag önskar mig.
Vet att det kanske ser lite bortskämt ut, men som sagt så är jag
nog den minst bortskämda ungen som finns på denna jord!

Ni som har fyllt 18år, vad har ni önskat er på 18års dagen?

Imorgon är det tisdag,
skola som vanligt och sedan så ska jag väl träffa hjärtat mitt,
känns som evigheter sen jag träffade honom och jag saknar honom
så att jag blir helt blå!
På onsdag känns det ju som om det händer lite mera.
- en hemlis (A) som ni får reda på då :D (om ni är snälla vill säga) höhö.
- Eventuellt sola med Mami (om det hinns med, annars tar vi det på torsdag)
Är det något som jag har missat ang onsdag? Det tror jag inte va.
I värsta fall så är det ju bara att skriva till det eller hur? ;)

Måste också (återigen på tal om ingenting)
klippa mitt hår och det måste verkligen färgas om.
Färgen är dassig och orange och topparna så kluvna att det går minst 10
delar på ett strå :P
Okej, riktigt så illa är det inte men ändå ;)
Måste komma på någon bra frisyr, dock så ger jag ju alltid min underbara
frisör fria händer då jag är så dålig på idéer.
Hon får alltså göra precis vad hon vill, hon vet väl vad jag passar i och borde
ha eller hur?
Jag litar helt och fullt på henne, dessutom är hon ju så jävla snygg också :D
Får man säga så om sin frisör förresten? :P
Hahah.

Nej nu ska jag sluta tjata på er :)
Bilder kanske kommer imorgon och ni fick ju tyvärr ingen dagens outfit idag
av alla dagar när jag är så jävla snygg :O
Jag har i alla fall mina nya turkosa tights med massa svart text på, mitt svarta
"paljettlinne" som jag fick i julklapp och en svart ziptröja.
Dösnyggt om ni frågar mig ;)
Håret är dassigt, kluvet och ruffsigt ;)


Foto taget 1 Mars 2009 av Lisa Nygren.
Det är jag på bilden för er som inte fattar det :P Höhö.
Det kanske bara jag som är trög iof :P




Natti!
PUSS



Folk säger att det inte finns någon skatt vid regnbågens slut,
dom säger att man aldrig kommer till slutet för att regnbågen är en illusion.
Men vet ni? Jag har hittat dit och jag hittade min skatt!
Rasmus Book Newton! ♥
DÄNI!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aww stackare blev du åksjuk :/ Men hon har inte sagt nåt om att du blev åksjuk så hon tänkte nog inte på det :)



Awww han är såååå söt :) Måste tusan träffa honom snart!!



Va gulligt av din mamma, men hon har kanske inte träffat mig vid mitt hmm nyktraste tillstånd xD Hälsa familjen från mig :D

2010-01-19 @ 04:31:07
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: ELLEN

Men Evelina, det är ju på torsdag vi ska äta och gå på revyn. Hur är det med minnet (igen)? Haha :D



För du kan väl på torsdag? :O



<3

2010-01-19 @ 14:33:47
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0