- Drömmar.

Drömmar är rätt konstigt.
Det är läskigt, underbart, givande, frågande
osv osv.
Varför finns drömmar? Är det för att man ska tyda dom
och sedan se varför man drömmer det man gjort, eller
är det bara för att det annars skulle vara så tråkigt att
sova?
Jag har ingen aning och jag tror inte att någon egentligen
kan svara helt säkert på det.

En sak som är helt säkert är i alla fall att jag har börjat
att drömma så mycket konstiga och lustiga drömmar.
Vissa är trevliga medans andra bara är så konstiga att det
nästan är läskigt.
Konstigt nog har det inte varit några mardrömmar, men drömmarna
har innehållt saker som jag är rädd för, och jag har gjort det som
jag är rädd för - flyga när jag är höjdrädd osvosv.
Jag träffar personer som jag inte ens ser?

Hm, läskigt men samtidigt spännande.
Vi får väl se vart det här leder.

Dirty Dancing nästa!
(A)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0