- en chans till?

Har precis ätit färdigt och ska alldeles strax ta och hoppa
in i duschen, det behövs då jag är väldigt frusen just nu.
Jag kanske håller på att bli lika dålig som mamma? Nej det
får vi inte hoppas att jag blir, för att nu ska jag inte vara
hemma från skolan mera, bortsett ifrån ifall det blir någon
resa på fredag, men sen så får det vara bra tills i alla fall
efter min födelsedag som för övrigt är om mindre än 3 ynka
månader.
Usch, det känns både bra och dåligt att bli 18, jag menar
jag är ju liten, då kan jag ju inte helt plötsligt bli klassad som
vuxen? Hur i hela friden hade jag tänkt att det skulle gå?
Jaja, det löser sig nog ska ni se ;) Höhö.

Jo justja, jag kom ju på en sak som jag kan skriva om här,
det var ju så att det var sagt att Lisa skulle klippa mig imorgon.
Men hon hade fått något hinder så att jag ska inte klippa mig
förns nästa måndag, om jag inte hunnit gått till Pelin innan vill
säga.
Men det antar jag att jag inte har gjort :) Måste ju ge lilla baby
en chans att visa vad hon går för, right? :D

Snart kommer lite flera "vill ha"-bilder ;)
Jag fattar om ni tröttnar men eftersom att jag inte har pengar
till att köpa allt så får jag tillfredställa mig själv genom att lägga
in dom bilderna här så att alla kan se vad jag vill ha :D HIHI


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0