- en gång till.

Godmorgon!
Inte meningen att det skulle bli såhär med uppdateringen!
Jag skrev faktiskt ett inlägg i skolan igår men det tycks inte
ha kommit fram? :S

Gårdagen i skolan var väldigt fantastisk, eller nästan.
Vi var bara 9 st igår, tills 2 skulle gå.
Ellen var sjuk, hör och häpna! Hoppas hon blir bättre snart :)
Vi skulle jobba lite med en uppgift vi fick av Sven, och man fick
välja om man ville jobba i grupp eller ensam och man skulle alltså
skriva om TV, Radio, Film och Foto.
Jag, Freddie, Micke och Sigge bestämde att vi skulle vara en grupp
och skriva om en sak var och sedan sätta ihop till ett häfte.
Uppgiften var lite som att man skulle skriva om det så att om någon
annan läste häftet så skulle de sedan kunna svara på massa frågor om
det.
Rätt enkelt faktiskt, dock är vi inte riktigt klara än men nästa vecka,
då ni jävlar ;) Jag skriver förresten om TV ;)
Gårdagens + var som vanligt Sven, som är en toppenlärare! Och sen var
det väl ett litet + också att det kom några nior på studiebesök och dom
fick sitta med oss, en hamnade brevid mig och jag pladdrade på som fan
och han sa nästan ingenting, stackars henne. Haha.
Och gårdagens - var att jag hade ont i huvudet, sen kommer MP3 in och
tokskriker och gapar och skrattar, alla i klassen blev irriterade!
Sen nästa minus var att Ellen Propellen inte var i skolan :(


Skönt att slippa vakna sent idag,
har gjort det nu hela förra veckan och igår.
Men idag serni, då har jag sovmorgon till 09.35 och är redan uppe :D
Då får vi hoppas att det inte blir som sist att jag somnar innan jag ska
gå (A).

Jaja, time to go.
Måste ju kanske börja klä på sig och käka något?
Hihi, och på tal om ingenting så hade jag en såndär dröm inatt,
fast en annorlunda... scary, kanske försöker att säga mig något?

Och på tal om inget iget!
Tack Freddie för att du finns,
du är bästapästa!


PUSS


bild: lisa nygren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0