- en känsla.

Jag borde sova,
men istället så sitter jag här vid datorn men två små
kattungar i knäet :D
Åh dom är så söta!
Dom sover just nu och man känner hur dom andas, hur pulsen slår
och man hör hur dom spinner, mina små änglar!
Stina och Findus, Stina och Findus Lindh.
Jag har upprepat deras namn ett antal gånger nu och det är helt
overkligt.

När mamma kom med katterna, huh vilken känsla.
Lite oväntat och ja bara så underbart.
Jag fick reda på att dom kommit först, då Marcus var inne på sitt rum.
Jag var lite gullig och satte ett sidenband som jag knöt till en stor rosett,
sedan så gick jag in till min bror och bad honom blunda.
Han tittade och blev helt tyst, helt stumm vart han, sedan så brast han ut
i skratt och nästintill gråt!
Vilken känsla det är att se sina nära glada, det värmer så!

Imorgon så blir det efter skolan mat med Ellen,
vi ska ses runt halv 6 och sedan så drar vi till revyn.
Vi kan ju hoppas att jag tar några bilder kanske? :D

Nej dags att krypa ner nu,
så får vi se om dom små fortfarande vill sova hos mig :D
NATTI!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0