- en skrämmande dröm.

Jag har börjat drömma en dröm.
Det är helt knäppt och jag förstår inte helt varför.
Det finns säkert någon baktanke med det hela men förstår ändå
inte riktigt.
Jag drömde den 2ggr i går natt och 1 gång nu inatt.

Jag står på en flygbana (heter det så?),
sen så kommer någon (vet inte vem) och pratar med mig.
Sen så får personen mig att flyga med i ett flygplan.
Jag är livrädd och grinar lite smått.
Under resan så pratas det massor.
Sen så landar vi vid en herrgård där personen har släktingar.
Väl nere så blir vi bjudna på pizza (?) och jag får en med BARA
annanas på.
Sen så efter pizzan så är det bal och personen frågar om vi ska
dansa.
Och jag svarar ja och vi dansar runt runt runt hela kvällen.

Det är en helt sjuk dröm som jag drömt flera gången nu.
Och jag vet inte om personen i drömmen är en tjej eller kille,
jag har aldrig sett något av personen eller hört den säga något.
Det är lustigt.
Kanske försöker drömmen säga att jag ska ut och flyga?
Eller att jag ska på bal?
Eller dansa? Kan det ha något med "dirty dancing" tittandet att göra?
Jaja, vi får väl se.

Och på tal om dirty dancing så såg jag den 2 ggr till igårkväll (A).
Jag är beroende, det är jag verkligen.
Pappa säger att det inte ens kan vara kul att se den så många gånger
som jag gjort, men det är lika bra om inte bättre varje gång!
Jag ser nya saker hela tiden!
Jag älskar den filmen.

Skriver mera senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0