- Evelina önskar sig...

...detta från Ellos, där även bilderna är lånade ifrån.

              
Neonrosa tights • Olivgröna tights • Svarta tights med håliga sidor • Gråa glansiga tights.

              
 Svarta paljett tights • Svarta lacktights • Blommiga tights • Mönstrade tights.

       
Turkosa tights • Zebrarandiga tights • Rosamönstrade tights.

                   

Svarta klack med nitar • Vita skor med multifärger • Leopard & Zebramönster • Svarta "uggs".

    

Svart baddräkt • Rosa baddräkt.

    
Rosa bikini                               •  Vitmönstrad bikini.

              
Rosa/Zebramönstrad bh&trosor  •  Rosa spetsbh       • Svart bh            •   Vit "bustier" (stavning?).



Gee mig? (A)
Dessutom så skulle jag vilja ha en kryssning :D
Såg på färjan förut och blev riktigt sugen.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Jag blev hemma idag, har ont i halsen och huvudet! :(

2010-01-25 @ 13:54:36
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: vickis

jag vill o´xå ha den vit mönstrade. :D

2010-01-27 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0