- förpackning.

Sitter här i skolan och har GKO (grafiskkommunikation).
Vi håller på med förpackningar som ska vara färdiga idag :O
Och jag har ingen aning om hur jag ska göra för att den ska
blir bra!
Jaja, nu kom Lars-Åke in här så nu måste jag sluta (A)
Uppdaterar snart igen, och det blir då i detta inlägget.
PUSS

Uppdatering,
jag har kommit på en idé till min förpackning och det ska bli
regnbågs-karameller, förpackningen är i färgerna på regnbågen.
Det blir säkert inte superduperbra men skitsamma :)
Det löser sig nog i slutändan.
Om en liten stund så ska jag möta mamma och pappa och lämna
en sak och sedan så är det mera jobb som gäller,
tur att man är envis, right?
:D
Puss igen.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Jaaaaaaa, vi släpar med Max :) <3

2010-01-19 @ 10:17:38
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0