- groda.

Hejsan hoppsan.

Halsen min är bättre men är fortfarande riktigt snorig
och nyser hejvilt.
Inte bra, jag verkligen hatar att nysa, det är så jävla
vidrigt!
Alltså inte vidrigt så men jag får rysningar om antingen
jag eller någon annan runtomkring nyser.
Huh, nu fick jag en rysning när jag tänkte på det.
Nog med det innan jag får panik här ;)

Just exakt nu så sitter jag här i mitt rum, då datorn är
inflyttad hit.
Känns både bra och dåligt.
Men i alla fall, jag sitter här vid datorn och lyssnar på
lite music.
Ni alla måste ju erkänna att livet skulle vara väldans tomt
om någon helt plötsligt tog bort all musik ett tag.

Idag har jag typ vilat, städat osv.
Har hjälpt mor min med att byta gardiner och fixat lite här
hemma.

På tal om verkligen ingenting så har jag drömt den där
drömmen om flygplanet i natt igen.
Det är lite läskigt då jag fortfarande inte vet vem personen
som jag hela tiden är med är.
Man känner igen men ändå verkligen inte.
Huh, riktigt scary faktiskt.

Imorgon är det skola,
det är ny vecka och Bom är tillbaka från Thailand.
Och då såklart på tal om det och brist på saker att skriva om
så skulle jag mer än gärna ha åkt dit, eller ja utomlands överhuvudtaget.
Jag har aldrig flugit så, aldrig varit utomlands så det är väl på tiden
snart, eller vad tycker ni?
Så om någon av er tänkt bjuda med mig utomlands så går det helt
utmärkt :D
Haha.

På tal om bjuda så disskuterades det lite kring min 18års-"fest" här
hemma idag, hur ska man göra? vad ska man göra?
Hm, vi hoppas att det löser sig på lite mer än 3 månader ;)

Nej, dags för en sen dusch och sedan ska naglarna mina fixas
lite.
Kan ju inte träffa min kära Mylööv imorgon med ofixade naglar.
Dock brukar de vara det men jag kan ju ge henne en liten surprice :D
Höhö.
Justja, blir även en liten titt på min kära bästavän filmen.
"Dirty Dancing" ofc, hade ni gissat på något annat? ;)


Sötgrodan.

Natti!
PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för kommentaren :) Och du har en jättegullig blogg :D

2010-01-17 @ 21:37:17
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0