- ingen sömn?

Godmorgon gott folk.
Är det inte lite sjukt att jag är uppe nu egentligen?
Har jag har sovmorgon till 10.25 idag.
I vanliga fall när jag börjar 08.25 så brukar jag gå upp 06.45.
Jaja, men inatt har det inte blivit mycket sömn,
för det första så har kissarna sovit hos mig, och då har jag sovit
men inte så djupt eftersom att jag är rädd att lägga mig dom,
sen när dom sovit hela natten fram till ca 03.00 så ville dom ju
såklart leka, jag menar dom är ju bebisar?
Så då har dom hängt i mitt hår, slagits med blombladen i krukorna
ovanför mitt huvud, hoppat på täcket osv :P
Haha sötnosar!

Findus, som är Marcus är jättegosig och får bara ryck när Stina får
det, annars ligger han bara och myser.
Stina, är vildare än vildast och myser bara om hon inte ser händerna
eller något som rör sig :P
Inatt när jag var uppe och drack vatten så svansade såklart katterna
efter, och när jag står då och filosoferar samtidigt som jag dricker så
sitter Findus på golvet framför och tittar upp på mig och sen jamar han,
det tog inte mer än 3 sekunder innan han tagit sats, klättrat upp för mina
ben och lagt sig i min famn!
Åh det är ju bara för gulligt!

Det är bara jag, katterna och Marcus vaken.
Den stackaren vaknade av att katterna väsnades i vardagsrummet.
Men det gör inte något enligt mig, han är alltid så seg upp annars och nu
så kanske han hinner med allt han ska göra innan han ska till skolan :)

Så fort jag fixat mig färdigt så lovar jag att det kommer en outfit-bild.
Det känns som om det var längesen nu.
Hihi, lite busig är jag allt :D
Nej nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig,
skriver strax igen :)

PUSS


Data Nois!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0