- jag är förälskad.

Godmorgon.
Jag har kommit in i någon period som ni säkert märkt.
Allt ska vara "Dirty Dancing"!
Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracks från filmen,
det är ju bara så bra :D
Sen igår när vi var uppe hos pappa och jag höll i Noah,
ja då kom pappa på mig med att ha en konversation med Noah
där jag svarade mig själv, och det var en konversation ur just
min älskade favoritfilm!
Det här börjar bli sjukligt :P Haha.
Men men, det går väl snart över hoppas jag.
Men jag känner att jag får köpa en egen film då jag snart har
spelat sönder pappas.
Kanske något man ska önska sig till 18års dagen?
Jag har faktiskt kommit fram till att det bara är 3 månader och
13 dagar kvar.

Just nu : Hungry Eyes - Eric Carmen


När som helst : Duschen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0