- jam jam.

Titanic (soundtracks) spelas just nu på ganska hög nivå,
jag vill verkligen se den filmen igen! Det känns som om det
var år och dar sen jag såg den sist.

Nu är Findusen lite lugnare och ligger i mitt knä och sussar
så sött så :D
Han spinner så att det skakar i hela mig :P

Har nästan nyss käkat lite, och jag tror att Indusen är hungrig.
Han och Tinisen är så söta! När jag går ut i köket så rusar lillIndus
efter och sedan så när man drar fram skärbrädan (som jag ger honom maten på,
innan jag ställer ner den på golvet) då jamar han så att det ekar i hela huset.
Hahah, sen så ställer man ner tallriken och då rusar han :P
Sen så hör Tinisen hans jamande och då rusar hon med :P
Hahaha.


Nu ska mamma nörda vid datan ;)
Skriver senare eller imorgonbitti,
spikat med Norrköping imorgon nu också.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0