- längesedan.

Har precis kommit fram till att mitt comviq kompis har tagit
slut! Förra inlägget jag skrev här, ja då kunde jag smsa och
säkert en timma efter det, men sen helt plötsligt så tog det
slut! Vilken jävla tid!?
Så jag ber om ursäkt till alla som jag inte svarar på sms, det
är för att jag inte kan svara, inte för att jag inte orkar.

Idag så har jag varit med killarna i klassen, då typ alla tjejer var borta
kändes det som och då kändes det bättre att umgås med dom :)
Riktigt roligt hade vi emellanåt.

Och på tal om ickeroliga saker, så är det så att min kära pojkvän/fästman
inte svarar på msn eller så, så att jag får helt enkelt inte tag i honom :O
Jag skulle ju liksom träffa honom idag!?
Gaaah, jag blir lite småtokig på det här alltså!

Nej nu så ska jag ta och lyssna lite på musik och sedan så ska jag sova.
Eftersom att ingen svarar mig.
PUSS


Once upon a time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0