- livlig natt.

Här är bilder från igårkväll/natt.


Findus tigger och vill bara ha :P


En liten Findus :)



Sen blev lilla Stina svartsjukt :)


Syskonkärlek :')



Lilla Findus beslagtog Noahs vagn.


Sen fick båda två för sig att dom skulle äta upp mina knappar på koftan :O
Haha. Dom hängde i varsin knapp.



Inte bara Noah som är ny datanörd i familjen :P



Findus och Stina :)

Och stina har fått en egen plats på skrivbordet, brevid skärmen.
Där ligger hon när jag sitter vid datorn och nu har hon även kommit
på att hon ska ligga på axeln men huvudet vid min hals så fort jag sätter
mig ner :P Sötnosa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Har ni skaffat katter? Så underbart gulliga

2010-01-21 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0