- med lite hjälp på traven.

Goddagens :)

Denna dagen började bra.
Vaknade upp brevid den finaste som finns
och drog sen hem till mamma för att hämta lite
saker till Noah.

Igår så sprang jag på min fina när han var ute på krogen.
Då beslutade han sig för att gå hem och jag fick följa med
honom :D
Vi kollade faktiskt på "New Moon" :D:D:D:D:D

Idag har jag även gjort en god gärning.
När jag var påväg hem från mamma, alltså påväg till pappa
så såg jag en man som satt i rullstol.
Han försökte och försökte men kom inte någonstans.
Så jag frågade om det gick bra och om han behövde hjälp.
Han behövde hjälp och jag hjälpte honom dit han skulle.
Han tackade så mycket och jag kände mig så duktig :D
Bra medmänniska kanske?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0