- min båt jag styrde på havets vågadevågade våg.

Sitter här och väntar på att den nedrans plattången ska bli
varm. Under tiden så lyssnar jag och Noah på "en kulen natt"
som är Nonos favoritlåt! :D Det var det första jag sjöng för honom.
Om ungefär 40 minuter ska jag möta upp Ellen här utanför
hos mig, sen bär det iväg för att käka och sen vidare mot genrepet
för Katrineholmsrevyn! Mysigt värre :D
Jag kan lova åtminstonne en bild på mig och min kära :D Hihi.
Det var evigheter sen vi tog en bild tillsammans :)
Dock ska ni inte förvänta er att jag ser bra ut, för hon är den snygga
av oss! :)

Katterna är lite lugnare idag i alla fall :)
Hihi, dom har mest sovit och busat med varandra ;)
Lilla Marcus är rädd för Stina som är väldigt bestämd och lite framfusig,
så han vågar inte röra varken sig själv eller henne :P
Söta dom är alltså!


Noah med Findus i knäet imorse.
Han sov till och med där :')

Nej nu är plattisen varm nog :)
Lägger snart upp lite bilder på katterna :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0