- min kära.

Klockan är ca 23.00 och jag kan inte sova.
Det låter kanske inte mycket men jag är så trött att
jag seriöst ser stjärnor men jag kan bara inte somna.
Jag är så täppt i näsan att om jag lägger mig så tar
det totalstopp, jag får verkligen ingen luft.
Jag har inte varit såhär snorig på år och dar så jag hade
nästan glömt bort hur illa det egentligen är.
Feber har jag i alla fall ingen nu, hade i förmiddags när jag
och Leah var på stan, eller ja då försvann den.
Jag svettades så jag höll på att dö.
Folk bara tittade på mig när jag kastade av mig alla ytterkläder
medans dom gjorde allt för att stänga och dra upp.

Just nu så sitter jag här och tänker på min fästman.
Vart är han när man behöver honom? Hm.
Jag skulle just nu bara behöva en stor kram från honom.
Dock vet jag att det bara är att gå dit om jag vill träffa honom
men jag orkar knappt gå ut heller, är så jävla hängig.

Egentligen skulle jag ta mig ut i soffan och spana på "Beck" men
mamma och Marcus men jag skriver med finaste på msn så då
är det lätt hänt att man fastnar här.
Mitt fel, så jag ska nog inte skylla på någon.

Jag vill förresten ha nya strumpbyxor, naglack och även en jättesnygg
tröja och sjal från lindex.
Det är alla möjliga färger på.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen försöka att lägga mig.
Låter rätt bra tycker jag, frågan är ju bara den om jag lyckas att
somna eller inte, annars hamnar jag väl här igen ;)
Haha, nejdå.

Nu blev det lite tramsigt här kände jag (A)
Då är det verkligen dags att sluta.

NATTINATTI,
sovsött.

PUSS
Jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0