- nära döden.

Sitter här och sjunger och skriker om vartannat.
Jag har nämligen en liten Noah i sittern brevid och det är
honom som jag sjunger för (stackarn ser helt skräckslagen ut,
vilket jag förstår men aja) och sedan så har jag en liten Findus som
står och kloar i mitt knä! Haha
Fast just precis nu så somnade Noah och Findus8567777777 (hoppade ner
på tangentbordet, han satt nyss på min axel).

Jag har haft så jävla ont i min höft idag igen.
Usch, får ta och kolla på't igen.
Jag tänkte att det kanske blir lite bättre om jag hoppar in i duschen,
men när jag klev ur duschen så höll jag på att dö, hela mitt ben vek sig
och det klämde och gjorde så jävla ont.
Och min telefon är knäpp, så om ni där ute får en massa konstiga
sms från mig så vet ni att jag inte är full eller knäpp, utan det är bara min
kära mobil som krånglar.

Imorgon är det måndag,
vilket innebär en heldag med Sven i skolan ;)
Hoppas att dagen går relativt fort, puuh känner mig inte pigg för skolan,
men vafan man måste ju.
Hihi.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Var försiktig med din höft gumman, inte bra att du får ont i den hela tiden :(

Jag älskar dig förresten, har inte sagt det på länge. Men du är mitt allt och hela mitt liv. Jag älskar dig mitt hjärta. <3

2010-02-01 @ 05:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0