- röd i en vecka.

Jag ser ut som en jävla fågelskrämma och jag hoppas verkligen
inte att jag springer på någon granne nu när jag ska ner i tvättstugan.
Det skulle väl se snyggt ut? :P Haha, stackars grannar säger jag bara!
Just nu så sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite musik och jagar
katterna ut från min rum hela tiden då dom bra gärna vill upp på Hugos
bur! Där får dom inte vara förns jag har köpt en ny bur utan galler runt
om utan en som är gjord i plast, nu räcker det ju med att dom slår på
gallret så kan han ju dö och det vill jag verkligen inte!

Jo det är ju så att mamma är verkligen inte pigg, feber och ont nästintill
överallt och nu är det så att jag också börjar känna mig så!
Vilket inte är bra då jag ska till skolan hela veckan.
Imorgon är det måndag och då ska jag klippa mig, jag ska svika min kära
frisör en enda gång och låta Lisa klippa mig, först så var jag lite skeptisk
till det hela men vafan jag brukar ju klippa mitt eget hår annars, så kan det
bli värre?
Och så fort jag få pengar så verkligen måste jag färga mitt hår!
Jag vill ju fortsätta vara röd, men den röda färgen blir så urtvättad på direkten,
när jag hade färgat håret hos Pelin så höll det riktigt röda i en vecka, likaså
när jag har färgat det rött själv.
Och jag menar, man vill ju inte färga håret en gång i veckan eller hur? Det om
något skulle slita på mitt annars jätteslitna hår!

Nu ska jag ner i tvättstugan.
Skriver när jag är tillbaka sen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Då får du hälsa mamma att hon ska krya på sig

2010-01-24 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0