- så högt att det hörs.

Vad i hela helskotta är det med mitt minne?
Imorse när jag vaknade fick jag panik för att jag trodde att
vi inte hade sovmorgon, jag trodde att det var kanske onsdag?
Sen så kom jag inte ihåg om vi hade idrott idag eller inte, så
att jag blev tvungen att skriva till Ellen och fråga!?
Sen så såg jag att jag fått en kommentar som var från Ellen och
vet ni? Jag har skrivit att detta skulle ske på onsdag (imorgon);

- lunch/middag med Ellenpropellen som ska ätas innan vi ska iväg på...
- Genrep för katrineholmsrevyn som jag ska med Ellen på :)

Men grejen är den att det ska vi inte göra förns på torsdag!?
Vad är det med mig? Jag som alltid har kommit ihåg saker så
jäkla bra!?

Kommer lite dåliga bilder sen på nya garderoben ;)
Det är taget med mobilen därför bilderna kommer att bli som dom nu
blir.
Men som sagt, ni får fasiken vara nöjda med det :P
Jag måste önska mig en digitalkamera!

Och som alltid, på tal om ingenting så satt jag här med datorn för
ett tag sen med Noah i knäet.
Han tittade länge på mina fingrar när dom trycker ner tangenterna
på tangentbordet.
Och sen tittar han på mig och rätt var det är så börjar han slå som en
galning på tangentbordet :O
Haha, jag blev chockad och började skratta samtidigt som jag blev mer
hysterisk och slog mer och mer och fortare och fortare.
Redan en liten datanörd i familjen?

Och sen på tal om ingenting igen så har jag och mamma ätit upp nästan
en hel Anthon Berg - Chokladask.
Men det är ju så gott :O
Och det var någon som skrev till mig om godis förut så att jag blev väldans
sugen på det :O haha så kan det gå :P

Nu ska volymen höjas (stavning?) så att jag hör hela Westlifes nya album
enda in i klädkammaren ;)

PUSS sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0