- snart 5 månader sen.

"Gör alltid det du vill"
-Sven Strömblad.

Idag är det måndag, vilket har innebärt (säger mam så?)
lektion med Sven hela dagen :)
Idag har vi pratat om typografi, film och radio.
Och som vanligt så pratar lilla Sven oavbrutet och om allt
och inget :P
Rätt var det är så berättar han om att har bara varit kär i
2st osv :P
Haha, men han är en underbar lärare och det känns så skönt
att tillbringa en hel dag på hans lektion då han är en väldigt
underhållande person som samtidigt lär ut så mycket.
Han tycker också att alla ska göra som hans citat ovan lyder ;)

Just precis nu, i detta moment så sitter jag med lilla grodan i knäet.
Det är skrämmande hur fort tiden har gått.
Det känns som om det var igår eller åtminstonde förra veckan som vi
for fort som satan genom skogarna påväg mot Nyköping.
Det känns som nyss när jag förväntansfullt hjälpte mamma genom
förlossningen som gick så sjukt fort, nyss då jag nästan direkt hörde
honom när han kom ut helt full med fosterfett.
Känns som nyss då jag fick hålla honom första gången, känna hans lilla
hjärta slå och pussa hans små händer, veta att han är min lilla prins.
Men nu var det ju inte igår utan för snart 5 hela månader sen,
usch tiden går så skrämmande fort.
Nu sitter han själv (lite snabbt innan han tippar), han står om man bara
ger lite stöd, han skrattar så det gurglar i magen.
Han har blivit så stor!
Min minsta prins!


Alldeles precis ny!


Lilla grodan!


Inte stöddig här inte, jämför med pappas stora tumme :D


Noah med sin pappa när vi nyss kommit hem :)


Myspys med storasyster!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0