- sova med fienden.

Det är en film som jag starkt kan rekomendera.
Dock inte för dom som är känsliga, som mig själv vill säga.
Just det där med våldsamhet, väldigt kontrollerande osv.
Jag hade hela tiden kalla kårar och fick panik, jag kunde inte ligga
i soffan när jag och mamma såg den på tvn igår.
Mamma har ju sett den innan och jag satt konstant och frågade henne
om vad som skulle hända, "när kommer han?", "ser han henne nu?",
"hur vet hon att han är i huset?".
Sådär satt jag i princip hela filmen igenom.

Fatta att man i hela sitt lång förhållande har fått levt med en äckligt
våldsam man som blir galen om man hänger handdukarna snett?
Det är det som händer senare, ni måste kolla!
Hur vet hon egentligen att han är nära när hon kommit ifrån honom?
Ni måste måste måste kolla, men bli inte för arga.
Jag kunde inte sova inatt för att jag blev så upprörd och rädd.
Tänk att det finns sånna idioter?!?
Jag hatar sånna här filmer! Men jag kan ändå inte låta bli,
jag blir ledsen rädd och upprörd.


Se den se den se den!
Jag rekomenderar den starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0