- tidsfördriv.

OM MIG

Namn - Evelina Lindh
Bor - Mitt inne i Katrineholm
Syskon - Matthias, Marcus, Max och Noah (småbrorsor).
Ålder -  17, i ca 2,5 månader till.
Född -  21 April 1992.
Ögonfärg -  Blå/Gröna.
Längd - ca 155?
Sko storlek - 36/37.
Höger eller vänsterhänt - Vänster.
Stjärntecken - Oxe.
Hårfärg - Röd.
Födelseort - Katrineholm.

DAGENS:
Låt - Ne-Yo - So Sick
Saknad - Värme, älskling och Saam.
Kläder - Just nu; Mysbyxor, T-shirt och Kofta.
Mat - Rostade Mackor.
Köp - Nothing.
Göra sen - Ljustparty, Träffa hjärtat.
Godis - Choklad och Chips.

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Jadå, det är rätt kul :)
Tycker du om godis - Ja det gör jag (A)
Hur många gånger i veckan äter du godis - Det är lite olika.
Äter du oftast nyttig mat - Hm, nja.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Det kan jag väl inte säga.
Du ger mycket komplimanger till andra - Jaa :D
Är du nöjd med ditt förnamn - Det duger.
Du tycker att du själv är smart - Nej, hahah.
Vad är det sämsta hos dig - Min kropp.
Vad är det bästa hos dig -  Min socialitet.
Har du bra självförtroende -  Nja.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Väldigt mycket då vi jämt sitter vid datan i skolan.
Du tycker om att vara med det andra könet? - Jaa :D
Känner du dina grannar - Nej, haha.
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Har inte ett enda par.
Gillar du skolan - Det är okej :)
Har du någon gång skolkat - Ja det har jag.
Spelar du något instrument - Har spelat fiol.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning, Basket och fotboll.
Har du några tatueringar - Inte än.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Olika.
Tycker du om djur - OM jag gör :D Jag älskar dom!


BRUKAR DU...
Sova - Japps :D
Ta mediciner du inte borde ta - Nej?
Röka - Mh.. Händer.
Snusa - Nej, men har testat.
Klä dig i svart -  Ibland :)
Lita på folk - Vissa.
Drömma mardrömmar - Ofta!
Gå i skolan - Japps.
Gå i kyrkan - Inte när jag inte måste.
Ljuga - Nej.
Vilja dö - Har hänt.

HAR DU...
För många vänner? - Kan man väl inte ha?
Någon psykisk sjukdom? - Nej inte vad jag vet :P
Skadat någon? - Ja.
Färgat håret - Jaaa.
Några piercnings - Öronen, näsan och hade naveln.
Några tatueringar - Nej, men ska :D
Egen dator - Nepps.
Gjort bort dig rejält? - Måånga gånger.

ÄR DU...
Snäll - Jadå :)
Snygg - Haha, nej.
Söt - Tycker jag inte.
Kort - OM jag är!
Klantig - Väldigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0