- tjejkväll med sessan?

Alltså jag blir tokig på detta!
Nu är det här 3 inlägget jag skriver idag, men det
är inget som kommer upp!
Varför inte!? Vad gör jag för fel!?
Åh jag blir så frustrerad!

I alla fall.
Idag och igår har varit sega dagar, ingen skola för mig.
Jag har varit så snorig, haft ont i halsen, lite lätt feber
och även haft fruktansvärt ont i min höft som bara tycks
bli värre och värre.
Det blev faktiskt sämre efter all dans på idrottslektionen.
Haha, men det har jag väl mig själv att skylla.

Just nu så ska jag hoppa in i duschen och sen fräscha till
mig lite, sen så bär det av hem mot svägerskan min ;)
Ska nämligen passa prinsessan :)
Tur att jag är lite piggare nu så att jag inte är oansvarsfull.
Det ska bli myspys och jag har ingen aning om i fall hjärtat ska
med, det lät inte som det förut, men vafan jag och sessan klarar
oss själva :D
Blir nog lite mysig tjejkväll då :D

PUSS


Gammal bild på mig och min största kärlek.

Och på tal om henne så har jag lovat henne sol till hennes
18års dag, ajaj.
Hon tror nämligen att det fortfarande kommer att vara samma
jävla skitväder som det är nu.
Och då lovade jag henne att jag skulle fixa sol.
Jaja, men man är ju en sån som fixar allt så det ska väl inte
vara så jädrans svårt :D
Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Evelina, nu förväntar jag mig att du ska fixa det här! Du får nog böja be till vädergudarna redan nu :D



<3

2010-01-16 @ 17:02:09
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0