- UTLÅST.

Ska skriva lite snabbt då jag snart ska iväg och äta.

Igår så skulle jag ju hem och hämta lite kläder och dirty dancing (A)
Älsklingen som inte mådde så bra igår var så sjukt trött.
Jag sa att jag skulle vara tillbaka innan 20.00 då lets dance började.
Väl påväg tillbaka till hjärtat så höll jag på att frysa ihjäl.
Jag kommer fram och ska öppna dörren...
...det är låst!? :O
Jag ringer på och inge svar, jag ringer på mobilen men fortfarande
inget svar!!?
Jag ringer och ringer på både dörr och telefon men inge svar,
den jäveln hade låst dörren och sen somnat!
Jag stod i nästan 30 minuter och inget hände.
Sen så vände jag och skulle hem till pappa, då ringer han upp.
ÄNTLIGEN hade han vaknat.
När jag kom in var jag frusen, arg och så jävla ledsen!
Hm, men det löste sig, jag fick se lets dance och dirty dancing sen
var allt bra igen :D
Tyckte personligen att Molly och Elin var bäst ;)

Nej nu ska jag dra och käka lite lasagne (A)
Sen blire dirty dancing ;)
Älsklingen valde ju att vi skulle se mamma mia imorse ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0