- vallar.

Snö snö snö.
Slutar det aldrig att snöa?
Jag blir så tokig på denna snö och hur dom skottar! (om du nu gjort det).
Imorse när jag skulle till skolan så hade dom skottat upp vallar på vardera
sida om vägen så när jag skulle gå över vägen så fick jag gå runt hela allt
för att det inte gick att klättra över 1,5 meter höga vallar utan att trilla ner
på vägen där alla bilarna kör!

n     pppppppccccmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmrttttttgthb  yyyyyyy ( det är Findus som skriver)

Haha lilla skrutten satt på tangentbordet nyss :P
Haha.

Idag så har skolan rullat på,
först sovmorgon och sedan så startade vi direkt med att jobba på tidningen.
Och det känns som att det gick riktigt bra och jag och August taggade som satan ;)
Sedan så har vi jobbat med tidningen i stort sett hela dagen.
Vi hade även seminarie (heter det så?) på litterära gestaltningen,
och det gick ju bättre än väntat kan jag säga då min dikt rent utsagt sög!
Jaja.

Nu ska jag med bror min till biblioteket.
Snart tillbaka!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0