- what's love got to do with it.

Såg denna film igår.
Jag fattar inte hur det kommer sig att jag ser på
filmer som handlar om hur männen slår sina fruar.
Men det blir bara så och oturligt nog så kommer det
alltid upp på tvn när jag tänker stänga av.
Jag tror och har verkligen fått för mig att den är baserad på
Tina Turners liv, eller det är så men jaja ni fattar när ni ser.
Och ni som redan sett den, vad tyckte ni om den?

Denna film får en att gråta,
hur han slår, våldtar och behandlar henne illa,
och hur han sedan slår och drar henne framför ögonen på
dom små barnen som står och gråter, det är så hemskt.
Usch och fy.
Men se den gärna, den är bra.


Bilderna är tagna från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0