- let's dance.

Dålig uppdatering igen,
usch jag måste skärpa mig!
Jag var ju påväg där ett tag att uppdatera hela tiden, men
undra vart den duktigheten tog vägen? För inte fasiken finns
den kvar i alla fall :O

Igår så var Morbror, Melie och Isak uppe här och lämnade lite
saker och jag fick en jättefin luvtröja! Den är ljusgrå men ljusblå
detaljer och glittertråd i muddarna vid midjan och ärmarna.
Den är jättefin och det kommer en bild så småning om.
Höhö, jag är ju inte så jättebra på det där med att lägga in nya
bilder.
Men har man ingen egen digitalkamera så blir det lite svårt, för man
får liksom anpassa sig efter när man får låna en.

Kissarna mår bara bra, dom verkligen stortrivs, tror jag i alla fall :P
Det enda dom gör att att sova och mysa, äta och gå på lådan :P
Haha och sen när vi alla andra ska sova, ja då ska dom busa så att
det står härliga till :P Haha, hänga i håret på en och hoppa på täcket :P
Sötnosar!

Igår var det let's dance,
Jag är ju sån som inte kan hålla på bara en och enda sen det började har
jag hållt på Molly, Mattias, Elin och Claudia.
Dom är ju bara för bra alltså!
Fast å andra sidan så är ju Gudrun och Agneta riktigt stjärnor :P
Haha :D
Lite synd att Peter (heter han så?) åkte ut, för att han var bra han med.

Nej nu kallar Noah.
Skriver senare!
PUSS


Noisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0