- cowgirl.

Kan ni gissa vad jag gör?
Jo jag sitter minsann utanför huset med Saam.
Vi har varit lite duktiga och stått på alla fyra och
rensat ogräs på gårdsplanen. Haha, snacka om
att det blev varmt då solen låg rätt på :P

Har väl inte gjort så mycket mer.
Alle har nyss kommit hem också, hihi så roligt att
träffa honom igen då jag har saknat honom.

Jag måste också berätta att Evelina Lindh är sjukt
sugen på en glass i värmen.
Och sen måste jag försöka få till en bild på min snygga
röda bränna på benen :P haha vi får väl se.

ska nog försöka få till en bra till detta inlägg.
Höhö.

JAG SAKNAR MIN BABY! ♥

Det funkade inte alls med någon bild,
det enda man såg var mina underkläder så vi skippar det
just nu, för så pass kan jag ju inte vika ut mig, höhö.

nej men jag skriver snart.
PUSS


Men snygg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0